Page 31 - Kwakkelkraant_2022
P. 31
ed i 2022
Ho a em !
De Kwekkeldag begon in de klas. We moesten allemaal buiten (in de regen) en een aantal kinderen mochten
verzamelen in onze verkleedkleren in de klas. De juffrouw samen of alleen iets leuks op de foto doen. Ook
heeft de planning niet vertelt. Uiteindelijk was de planning: kinderen die huisjes moesten uitbeelden.
1. Tekenen: hierbij moesten we verhaaltjes, puzzels en, niet 5. Lunchpauze: hier gingen we naar huis of op school eten.
te vergeten, tekenen voor in de Kwekkel. 6. Tekenles: hier gingen we omstebeurt iets verzinnen en
2. Pauze: hier hadden we tijd om te eten en verder te ging de illustrator ze op het digibord tekenen. Het eind-
gaan tekenen. resultaat mag er zijn.
3. Dialectles: hierbij hadden we Roosendaalse les. We 7. Afsluiting: dit was het einde van de dag. Er werd nog
hadden een quiz en liedjes zingen. wat uitgelegd en naar huis! !
4. Fotograaf: toen kwam de fotograaf. We gingen naar
Doe
Foto’s Bram Visser
Ho a em !
De Kwekkeldag begon in de klas. We moesten allemaal buiten (in de regen) en een aantal kinderen mochten
verzamelen in onze verkleedkleren in de klas. De juffrouw samen of alleen iets leuks op de foto doen. Ook
heeft de planning niet vertelt. Uiteindelijk was de planning: kinderen die huisjes moesten uitbeelden.
1. Tekenen: hierbij moesten we verhaaltjes, puzzels en, niet 5. Lunchpauze: hier gingen we naar huis of op school eten.
te vergeten, tekenen voor in de Kwekkel. 6. Tekenles: hier gingen we omstebeurt iets verzinnen en
2. Pauze: hier hadden we tijd om te eten en verder te ging de illustrator ze op het digibord tekenen. Het eind-
gaan tekenen. resultaat mag er zijn.
3. Dialectles: hierbij hadden we Roosendaalse les. We 7. Afsluiting: dit was het einde van de dag. Er werd nog
hadden een quiz en liedjes zingen. wat uitgelegd en naar huis! !
4. Fotograaf: toen kwam de fotograaf. We gingen naar
Doe
Foto’s Bram Visser